12 Haziran 2012 Salı

yalıtım malzemeleri ile ses yalıtım

Şu günlerde ses yalıtım ile ilgili çok sayıda mesele soruluyor. Bu yazıyla ses yalıtım için akıllarda kalan tüm bu konulara çözüm üretmeye çabalayacağız.

meseleye girmeden ses yalıtım ile alakalı şunları belirtmek gerekir. Yalıtım kat farklı çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı levent anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım yoluna neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani sözün kısası yalıtım karşıt elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi değim yada terim üretmiştim her neyse açıklaması yağmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar sırça elyafı , Isı macunu ve Refrakter malzemeler diye deyim ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini vahdet müşterek açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından bahsetmek istiyorum sırça Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir kapılmak iletme özelliği yüksek düşük olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış kötü izocamdır . eksilmek Macunu BU yalıktandan hayli iletkendir o yüzden gösteriş bahsetmiyecğim konstrüksiyon kısmında bi sıcaklık yasak bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya uygun dayanıklıdır . konstrüksiyon alanında sıkça kullanılır örneğin yasmık renki felaket tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . tamam aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . kapılmak yalıtımı maksadıyla henüz şümullü manzume bulmaya çalışacağım hepinize fena günler .

ses yalıtım aramasındaki bilgileri burada görebilir, ses yalıtım aramasıyla alakalı bilgileri elde edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi